citat 8D

Måste dock skriva dagens citat med.

Det första kommer från Låväh när hon, jag och Rasmus vandrade till Mc Donalds:
Potatisland låter som ett påhittat land när det egentligen är ett grönsaksland.

Och det andra kommer dels från mig själv, på bussen hem, då vi diskuterar strypgrepp efter att Kim kommit på att jag får panik när någon sätter handen på strupen på mig. Dock vet jag inte riktigt hur man ska skriva ner det utan att det blir helt fel hit och dit, så jag tror jag hoppar över det faktiskt.. Men vi har fortfarande väldigt roligt åt det.

Dock lovade jag Robin att bara sitta vid datorn en liten stund, så nu tänker jag tvätta bort mitt smink, plocka ner böcker och allt sånt till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0