give it to me.

Gör mig rik så jag kan köpa denna underbart vackra Oscar de la Renta-klänningen och dessa Michael Kors-skorna. Bland annat.
Ja, jag är besatt av allt sånt nu för tiden. Ja, jag sitter och glor på The Rachel Zoe Project hela dagarna. Och ja, jag sitter och googlar fram klänning efter klänning efter klänningen av den ene designern efter den andra och drömmer om att jag hade så pass mycket pengar att kunna köpa allt jag vill ha.
Livet skulle varit väldigt mycket bättre om man var rik nog att köpa alla dessa underbara kläder och skor!

Kommentarer
Postat av: Julle

Duuude..

vi ska bli rika & komma i versace klänningar till skolan :D

2010-04-25 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0