hand of blood.

Sitter och lyssnar på Bullet for my valentine. Det var längesedan jag lyssnade på dem, men dem är lika underbara som när jag upptäckte låten Hand of blood för 4-5 år sedan.

I alla fall sitter jag här halvfärdig för att åka till älskade Tess. Peter och jag pratade precis om hur vi ska göra med råttburen, och vi har kommit fram till att vi ska bygga en bur i en av mina garderober, samt möblera om mitt rum så det inte är lika kallt med tanke på att sängen stor i vägen för elementet.

Jag hade en trevlig dag igår. Var ju på expon och gjorde provet, sen var jag och Jessiica ute på stan och jobbade med fältuppgiften. Sedan kom Kim förbi skolan och var med oss en stund, sedan var det tåg/bussresa hem med honom. Senare på kvällen kom han förbi mig och vi tittade på TV och spelade NBA. Jag ledde otroligt mycket till en början, sen vann han trots allt. Sedan stack han hem till sin mor och jag satte mig och kollade på Top Model innan jag lade mig på soffan och tittade tills jag somnade.
Så upp tidigt idag, in i duschen och sminka sig osv. Nu har jag precis ätit två paprikamackor och druckit cola. Ähähä. Nu ska jag dock upp och fixa mitt början-till-tovigt-hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0