i mörkret på hotellet i lappsjukans klimax.

Nu sitter jag återigen vid datorn. Blev väckt för en timme sedan, och kände mig riktigt manlig när jag bytte om i tvättstugan, tog min Powerking, lunkade uppför trappan i stooora mjukisbyxor som hängde alldeles för långt ner just då och en stor t-shirt samtidigt som jag knäppte en Powerking.
Ja, men nog med min manlighet nu - som för övrigt inte ens existerar..
Peter och jag storhandlade inför kvällen; vi kirrade en påse chips och en dipp, två sorter nachochips, 4,5 liter cola, två paket tortillabröd, den gudomliga cheddar cheese-dippen som finns till tacos osvosvosv.
Kvällen kommer bli amazing!
Nu sitter jag och lyssnar på Dropkick Murphys, ska snart fortsätta nöta lite Top Model tror jag, och sen när mamma och Peter har dragit till jobbet ska jag dammsuga här i huset, byta lakan i Robin och Oskars sängar eftersom vi ska sova där i natt och sen ska jag duscha och göra mig i ordning lagom tills Tess och Låväh anländer på stationen och jag möter dem.

Om du repar upp historien
Fast den är så dum
Om att klia tills det blöder
På en och samma punkt


Det där var nån annan
Det där var inte jag
Förlåt tusen felsteg
Det enda som jag kunde vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0