jag bet min tunga när du log.

Det känns nästan precis som i en teckad Disney-film.
Eller som i Lejonkungen 2, därvid när Kovu ska berätta för Kiara om Ziras plan och han inte riktigt vet hur han ska säga det, och när han väl tar mod till sig och ska berätta för Kiara kommer Simba där, halvt om halvt en räddare i nöden, och säger "Kiara, jag vill inte att du ska prata med honom! Jag vill prata med honom".
Det var där telefonsvararen kom halvt om halvt som en räddare i nöden när jag väl tog mod till mig och ringde för att berätta. När kommer nästa gång?

I alla fall en trevligt dag. Försov mig så jag fick duscha och fixa mig snabbt innan mamma och jag åkte till syster och träffade Neo. Äntligen! Han är en vecka gammal idag och helt underbart söt. Mamma åkte efter en timme eftersom hon skulle jobba, Neo somnade och jag och syster bänkade oss framför TV:n och beslutade oss för att titta på Fjorton Suger, med tanke på att det var den enda filmen som dög som gick på TV. Efter lite mer än en timme gick jag till bussen, Soc nästa osv. Det sög, men jag kom iväg därifrån tidigt så jag kunde åka till Skillingaryd och J tidigare. Vi tittade på I love you, man. Dock hann vi inte se klart hela förrän jag skulle åka hem igen.
Så nu sitter jag här framför datorn, mätt och halvt belåten, med huvudvärk och lyssnar på Sigur Ros.
Imorgon kommer några av mina favoritflickor hit; Låväh och Tess. Det blir tacos, chips och massa läsk, jag ska sätta mig och leta fram någon film vi kan kolla på med.
Men morgondagen blir awesome, jag får ju trots allt tillbringa den med bra people, god mat, mys och skvaller!
Nu ska jag dock ringa min fru och prata.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0