jag har fått liv i mina rostiga nerver.

Sitter just nu hemma hos momo&mofa. Väntar på att det ska bli dags att gå bort till Soc för möte med någon annan konstig filur.

För övrigt väldigt bra dag. Försov mig en liten stund, men hann med bussen och allting så det var inte så farligt. Vårkänslor och poparhumöret var på topp, så det var Andreas Grega och Winnerbäck som gällde som musik idag. Lovely. Och skolan rullade på med mediakunskap och expo, dock var ju expon tråkig som vanligt, men Jessica och jag fick gå ner på stan och leta efter ett skyltfönster att ta kort på och sen behövde vi inte komma tillbaka så vi satte hos nere vid June med varsin cigg i ena handen och solglasögonen på. Åh, jag verkligen älskar våren!
Sen åkte jag buss med Kim hem. Ähähähähä. Jo, vi satt där och pratade osv, tills jag ignorerade honom och det blev krig mellan oss.
Och nu tänker jag dissa bloggen för att sätta mig på balkongen med Snabba Cash och Winnerbäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0