let the bodies hit the floor.

I gave you all but you just kept me burning
You just kept me burning on and on
And now it feels so fine to see you breaking down girl
To see you falling further down from here

Sitter och är egentligen fett otaggad för ikväll, men jag ska göra mitt bästa för att ändra
på det.
Lyssnar på allmänt bra musik; Korn, System Of A Down, Children of Bodom och allt möjligt
liknande. Ska snart
sätta mig och måla naglarna blåa igen, eller så ska jag duscha först.
Töjningen är i alla fall igenom nu, gick snabbare än jag trodde, och smärtsammare än jag
hade tänkt också. Men nu sitter den där den ska, så jag ska bara beställa dem andra från
nätet så blir andra örat och 6 mm. Asbra osv.

Jag försov mig dock idag också. Så jag kom 40 minuter för sent till musiken. Dessutom fick
jag sätta mig och spela gitarr, vilket jag inte kan. Sen kom jag på någonting väldigt bra; jag
ska lära mig spela gitarr. Själv dessutom. Eftersom jag har papper med ackorden och Robin
har en gitarr så kan jag nog lyckas! Ska bara lyckas memorera ackord och allt det där.

Nej, nu ska jag gå och duscha till all min bra musik och sen ska jag göra mig i ordning tills
jag åker iväg ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0