och att våga hoppas på nåt fint är att skjuta sig i huvudet.

Lördagen blev en lyckad dag trots allt. Jag åkte till Klevshult och umgicks med Kim. Dock finns det ju inte så mycket att göra i Klevshult förutom att hänga på Rasta och vänta på att Tess skulle bli social på sms, vilket vi gjorde ett par timmar. Vi åt glass och rökte, Kim köpte en hamburgare som visade sig vara en hamburgartallrik. Dessutom försökte hon i kassan sno hans kort, vilket vi hade ganska kul åt.

Till sist gick vi till en lekplats och framkallade barnen inom oss och lekte "inte-nudda-sand". Jag fastnade dock på någon snurrsak och kom inte därifrån. Sen hittade vi ett litet "hus", där vid rutschkanan. Till en början var det Kims hus, men jag vann det sedan genom en seger i sten, sax, påse. Vi satt där och fortsatte röka och prata och vi lyssnade även på Winnerbäck. Tess joinade oss efter ett tag och vi satt där och pratade om lite allt möjligt innan vi klämde ihop oss på Tess moppe och åkte ut till Kim, där vi spelade kort, lyssnade på musik, krigade mot Kim och hans hund och pratade.

Vid tolv ungefär började jag och Tess vår kamp mot kylan och vinden och åkte hem till henne för att sitta i Chatroulette innan vi skulle sova. Jag fick låna en crosshjälm av Kim, vilket var väldigt snällt, men jag har ett blödande vänsteröra och en töjning som gör ont som fan nu för det.  Någon gång mot natten blev Tess trött, la sig ner i sängen och somnade medan jag satt vid hennes msn och var social. Vid fyra drog jag på Cloudy With A Chance Of Meatballs och satte datorn på nattduksbordet medan jag sms:ade med Kim - som somnade vid halv fem någonting, och en liten stund senare somnade jag också.

Idag hände inte mycket. Tess och jag plockade upp Låväh på vägen till Klevshult, så satt vi vid stationen och väntade på min buss. På stationen i Värnamo blev det lite Rentrer En Soi och läsande i Snabba Cash. Väl hemma skulle jag plugga, men pallar man trycket av jättesvår naturkunskap? Absolut inte, så när jag bytte till att äntligen göra mitt jäkla reportage i svenska kunde jag inte släppa det där att jag hatade naturkunskapen för att den var så svårt så jag kunde inte koncentrera mig, så det blev inget pluggande.
Nu sitter jag istället vid datorn och lyssnar på min nya underbara playlist; crappypuppyrofl.

Men nej, nu ska jag försöka få lite ordning på saker och ting, vilket jag löser genom att titta på Top Model som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0