och jag säger ta vad du vill.

Bara ge mig torsdag nu. Och en väldigt försenad fredag..

Helt okej studiedag. Hade planerat att sola och plugga, men när jag vaknar och kliver ut i solen inser jag att det är för kallt för att sola. Så jag kirrade duschen, skickade iväg ett sms till Kim, åkte upp till stan, kirrade cigg och åkte hem med Kim igen.
Precis utanför Skillingaryd dog min buss dessutom. Woho, verkligen. Men ersättningsbussen från Vaggeryd kom efter en stund så det var rätt chill. Kom hem senare än väntat, men det spelade inte så stor roll när det ändå tog tid innan maten var klar.

Imorgon kommer en söt liten Neo hit och stannar hela eftermiddagen, och jag ska fixa maten. Ähähä.
Känner verkligen hur jag inte orkar skolan längre, och nu börjar jag ännu en gång fundera på att hoppa av. Kanske borde ta ett sabbatsår trots allt? Men då hamnar jag med alla jävla 95:or som jag inte klarar av, plus att jag kommer vara 20-21 när jag tar studenten då. Nej, jag går nog fan i mig kvar och tar ett sabbatsår efter skolhelvetet istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0