som en skymt i varandras blickar.

Trevlig kväll/natt/dag.
Tack Tess för att vi fick vara hos dig, och för att jag fick sova hos dig med.
Vi startade kvällen med tacos och bra musik och dricka. Eller startade och startade, hela kvällen pågick så. Men det var väldigt trevligt, och bilder kommer.
Nu ska jag fortsätta döda lite tid med The Rachel Zoe Project.

Jag tror att jag är mera kär i kärleken i sig än i dig, förlåt
Men det sitter mest i skallen
Jag tänker, grubblar, velar mer än känner, längtar, trånar och går åt
Är jag hjärtlös och förfallen?

Vi petar sönder allt och tappar allt vi nånsin kunnat nå
tills bara skulden gör oss två
Det är bara tur att hjärtat klappar, ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0