sövande narkotika och vaken stimulans.

Mina flickor åkte hem för en liten stund sedan. Tråkigt, men vilket roligt dygn det var! Precis som jag hade planerat.
Vi började gårdagens eftermiddag med en cigg och sedan tacos med TV-tittande. Morfisen blev en favorit i Biggest Loser, dock åkte han ut och vi applåderade i hans ära och för hans kamp för att gå ner i vikt efter att han åkt ut.
Efter någon timme gick vi ut och bosatte oss på altanen i alla cigarettrök av vårt kedjerökande. Vi tog ut en gammal cd-spelade och alla mina gamla skivor, lyssnade på gammal musik, spelade kort och pratade om allt möjligt, bl.a. berättade Tess om Kotte.
Vi gick ner och tittade på Top model efter väldigt många timmar på altanen. Låväh somnade, jag höll på att somna och Tess satt och pratade på. Till slut gick jag och Tess ut på en cigg och gick runt kvarteret, och när vi kom tillbaka spelade vi Buzz Junior innan vi gick och la oss och somnade typ på en gång.
Idag tog vi en morgoncigg innan vi gjorde i ordning frukost som vi satt och åt på altanen. Så årets första frukost på altanen är avklarad. Så satt vi och pratade ett par timmar innan Låvähs mamma kom och hämtade dem och dem började sin resa ut mot skogen medan jag satte mig vid datorn - som vanligt.
Snart blir det nog lite Top Model (också som vanligt) för att fördriva bort en tråkig fredag. Förhoppningsvis kommer min nya rökkompis pallra sig bort till detta samhälle idag så jag har någon att ta några cigg med också. Imorgon blir det nog mys med Tess igen och det ser man alltid fram emot.

Antagligen kommer det komma upp lite bilder senare när jag orkat lägga in dem på datorn :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0