ta dina minnen och försvinn ur mitt liv.

Det har varit gött drag hela helgen, till och med i torsdags även om jag var så jävla otaggad till en början. Peter kom och hämtade mig på kvällen - pretty drunk. Inte planerat.
På fredagen drog jag iväg mot Nässjö för att sedan åka till Jönköping och umgås med Jesper och Niclas. Senare på eftermiddagen åkte vi ut till Amanda och chillade där.
Lördagen försov vi oss så vi kom in till stan senare. Jag hoppade av vid June och dem andra fortsatte vidare iväg. Så satt jag på tåget på väg till Skillingaryd. Låväh, Juwlia, Tess och Bekks mötte mig på stationen och vi vandrade bort mot Jonathan. Jag duschade snabbt, och sen började lite folk droppa in medan jag stod ute och rökte med håret i en turban på huvudet. Och kvällen flöt på fram till någon gång då det tydligen skulle vara dags för en snefylla. Alltid lika trevligt, verkligen.
Tess och jag drog hem till henne när allt började gå över styr där vi satte oss vid Chatroulette. Dessutom tappade jag min mobil i mitt vin när vi befann oss hemma hos Tess, och spillde massa på hennes täcke. Men mobilen överlevde och fläcken/fläckarna på täcket försvann! Så det löste sig.
Igår åkte jag hem och chillade hela dagen. Somnade lite framför datorn när jag halvt låg ner i fåtöljen med fötterna på datorstolen med ett täcke över mig och tittade på Hair.
Idag var jag borta hos Jonathan igen för att hämta min kamera med tanke på att jag glömde den hos honom i lördags. Så åkte jag hem på kvällen och åt massa mat och sen fastnade jag framför datorn och ska snart sova. Jag ska ju faktiskt få träffa lille Neo imorgon!

Jag har inget att be om ursäkt för. I alla fall inte till dig.
Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0