the pieces are only as good as the whole.

So save your breath, I will not hear.
I think I made it very clear.
You couldn't hate enough to love.
Is that supposed to be enough?
I only wish you weren't my friend.
Then I could hurt you in the end.
I never claimed to be a Saint…
My own was banished long ago
It took the Death of Hope to let you go


Jag försov mig idag. Lyckat. Så jag missade svenskan. Nu finns det tydligen en ny mattelärare till vår klass med och någon gång under tagen tänkte jag "hm, varför inte säga till att jag inte vill vara med specialläraren?" men sedan kom jag på att jag inte kan vara i mattesalen. Dessutom har jag kämpat sedan skolan började för att få vara med specialläraren, om inte annat dem senaste fyra månaderna. Nu har jag fått som jag vill, men är jag nöjd? Halvt om halvt.

I alla fall avslutade jag dagen med en bussresa med Kim (igen). Eftersom tågen går annorlunda nu hann jag inte med tåget vid 15 eftersom det var när jag slutade, så fick ta bussen idag med. Efter skillingaryd somnade jag på bussen, sen hämtade mamma mig, kom hem, började plocka ihop all tvätt på mitt rum och sen åkte jag med Peter ner till Ica, och direkt när jag kom hem plockade jag ihop all tvätt, bäddade ur sängen och började tvätta. För en gångs skulle sätter jag mig inte vid datorn och tänker "jag gör det senare, jag gör det senare" och sen blir det aldrig av och jag får ångra mig dagen efter.
Fast nu tänker jag göra någonting annat än att blogga.. Dock ingen aning om vad än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0