there's nothing left for me to figure out.

I catch in my throat
Choke
Torn into pieces
I won't - No
I don't want to be this

Jag stannade hemma från skolan idag med. Mamma försökte väcka mig ett par gånger, men jag kunde inte orka mig upp. Andra dagen jag är hemma för att jag inte kan ta mig upp ur sängen på morgonen..
I alla fall, läkarsamtalet gick bra. Jag tyckte om läkaren, han var trevlig, frågade vänligt om han fick väga mig, varför jag inte sover, hur jag mår och pressade mig inte till att svara utan lät mig berätta allt i min egna takt och lyssnade. Han pratade till och med om Top Model med mig! Så nu ska allt med sömnen lösa sig, och hjälper inte detta ska jag dit om två veckor och då ändrar vi om en del.

Nu har jag precis som vanligt kollat på massa Top Model. Ähähä. Har snart kollat igenom cycle 8 också. Ska dessutom lägga över alla säsongerna på skivor så jag kan titta på dem på mitt rum med och dem slipper ta så mycket plats på datorn.
Funderar dessutom på att kanske ta och sova snart, men det är alldeles för tidigt för det, även om jag ska upp om 11 timmar om jag ska till skolan imorgon..

Fick dessutom veta att mor min är villig att betala en biljett till Lundell åt mig i sommar! Lycka eller vad? Vet dock inte om jag ska med till Göteborg eller Halmstad än, men jag menar, Lundell - i år också! Det kommer bara bli ännu fler bra bilder på honom då, och ännu ett tillfälle att skrika sönder halsen. Woho! 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0