things are shaping up to be pretty odd.

Jag kom precis och tänka på hur mycket jag egentligen, innerst inne, älskar allting.
Trots att jag och mamma bråkar älskar jag henne, jag älskar mina vänner, jag älskar att jag kom in på media och fick gå den linjen jag ville och inte hoppade av i höstas. Jag älskar all underlig musik jag lyssnar på och hur jag kan begränsa mig till att äta onyttigt i vissa perioder. Jag älskar våren otroligt mycket, hur solen lyser en i ögonen och man kan ha solglasögonen på och det är dags att gå i tights och tunikor utan att frysa som en liten katt utan päls i en vak.
Det jag inte älskar lika mycket är att jag slösar pengar på onödiga saker, måste plugga bara för att går i skolan, inte kan sova och slösar all min vakna tid på Top Model eller How I met your mother istället för att jobba ikapp allt i skolan, att BUP har tagit sådan jävla tid på sig att inse att jag inte orkar någonting och lite andra saker. Men i allmänhet älskar jag nästan allting.

Just nu sitter jag och lyssnar på massa musik och skriver på min uppsats i naturkunskap om vulkaner/vulkanutbrott. Ja, det var Eyjafjallajökull som inspirerade mig, och ja, jag kan namnet på vulkanen och jag är stolt över det!
Jag ska i alla fall skriva om orsaker till vulkanutbrott, effekter och vad man kan göra åt det. Det känns som detta kommer gå bra om jag bara tar tag i det på riktigt och inte gör massa annat samtidigt.

Imorgon är det äntligen dags för mitt läkarsamtal. Jag har inga förhoppningar mer än att dem kommer be mig skriva en sömndagbok osv.
Ska dessutom på pedagogisk träffpunkt i skolan på eftermiddagen för att få hjälp med ett gammal arbete i naturkunskap. Jag vet inte hur duktig jag känner mig som pluggar så mycket naturkunskap som jag gör ikväll.

Men nu ska jag ut och röka en cigarett och svara på några sms Tess har skickat nu under tiden jag skrivit här innan jag fortsätter med mitt pluggande.

Kommentarer
Postat av: loveeeeeeeeeh

"...utan att frysa som en liten katt utan päls i en vak."

underbar liknelse :3 haha! <3

2010-04-21 @ 17:19:17
URL: http://impulsion.blogg.se/
Postat av: L

haha, visst är den underbar! 8D

kom inte på något bättre :(

<3

2010-04-21 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0