trying to survive in a psycho world.

Jag är väldigt bra på att skriva vackra inlägg till folk på Facebook. Har precis (för en liten stund sedan) skrivit ett väldigt vacker inlägg till Låväh:

kära lovisa buvhammar. den dagen du behagar att börja använda Eggwald och trycka på svara-knappen på honom, ta honom mot örat och säga "tjalol, min älskade vapendragare" osvosvosv, den dagen kan du höra av dig. jag hoppas det blir idag, och innan 11.30-12 för vid den tiden åker jag och mr. peter ner till forshedas älskade ica för att inhandla allt till eftermiddagen/kvällen/natten/morgonen (där inkluderas även chips och dipp). så, farväl min älskade broder i alla väder och ta hand om dig tills imorgon. peace out biatch!



Men nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink, byta om till en mysig UffePuffe-tröja (gaaammal sådan, då på den tiden där artister fortfarande använde andra färger än svart på sina t-shirts) och pyjamasbyxor, kanske leta upp ett par raggsockar och sätta på fötterna, dra upp håret i en bulle på huvudet innan jag går nerför trappan, sätter igång några avsnitt av Top Model season 13, vrider på skärmen och kryper ner i soffan under mitt täcke och kanske med min älskade stickade filt över och tittar på Top Model tills jag somnar. Får ju dessutom inte glömma det där med att linserna ska ut och glasögonen på, för dem tillhör ju min "sovritual" och dessutom sover jag ju alltid med dem på.

Well, för att citera Nomy; fuck you all good night.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0