underneath every word somebody's heart been broken.

Jag har massa olika låtar med Train på hjärnan - samtidigt. Något irriterande, ja.
Men jag har i alla fall möblerat om rummet nu med mycket hjälp av Peter. TV:n står där den alltid stått ungefär, bokhyllan är tillbaka på nästan samma plats som för några år sedan, bara att den står mot den röda väggen istället för den grå, datorn står bredvid och tätt inpå sängen, som också nästan är tillbaka på sin gamla plats. Känns både som gammalt och nytt.
Jag har dock inte dammsugit än och alla mina konsertbiljetter ligger i bokhyllan än så länge, men det fixar jag på fredag eller nästa vecka.

I alla fall, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen gå och lägga mig.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0