vanilla smile and a gorgeous strawberry kiss.

Vår.
Äntligen denna efterlängtade vår.
Det märkte jag redan klockan 7 på morgonen när jag rusade ut ur huset med solglasögonen på och morgonciggen i käften för att hinna med bussen till Värnamo, eftersom jag försov idag med. Dock failade jag oerhört med bussarna idag, hoppade på bussen till Nässjö i Värnamo, skulle byta buss i Vaggeryd och hoppar på fel buss till Jönköping. Woho, så jag fick sitta själv hela tiden idag, när det visade sig att jag egentligen inte skulle behöva åka själv. Dock kompenserades det upp genom att åka tåg med både Låväh och Kim hem.
Nu är mitt cv färdigt för att lämnas in, ska bara kika runt efter lite andra också, ifall jag inte får detta. Ähähä.
Nej, men nu ska jag väl.. Jag vet inte. Kanske borde gå och lägga mig nu egentligen, men vem kan sova när solen lyser rakt in i ens rum? Måste dessutom bädda sängen.. Sysselsättning ett par timmar? Ringa Låväh kanske och bara tjata? Det låter som en bra idé tycker jag, så jag ska sms:a och förvarna henne straaax.

Kommentarer
Postat av: Julle

JAG ÄR DIN FRU & JAG KOMMENTERAR NU! :D

sås <3

2010-04-18 @ 07:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0