we are the kings of wisdom, the fools as well.

Fortsätter kvällen med att dunka VNV Nation på hög volym. Underbart att känna skrivbordet pulsera i takt med musiken mot smalbenen, men tanke på att jag sitter uppkrupen i datorstolen.
Pluggandet blev det inte mycket av i alla fall. Jag har inte kommit på någon realistisk lösning till vulkanutbrott, och när jag insåg att jag aldrig skulle klara av det plockade jag fram min gamla mp3 eftersom min mobil nästan var död. Det blev Winnerbäck på väldigt hög volym i hörlurarna när jag vandrade Forshedas gator fram med solen i ögonen för att köpa pizza och cola. Nyttig dag? Knappast, speciellt inte när jag åt på Mc Donald's med Jessica efter idrotten. Ähähähä.

I alla fall är det snart dags för mig att krypa ner i sängen, titta på Cloudy with a chance of meatballs och sova. Ska ju faktiskt upp och hoppa imorgon vid 04.30 igen..

Måste bara säga att Jónsi är otroligt bra. Sitter och lyssnar på det nu med lyckokänslor i hela kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0