we're all stars now in the dope show.

Jag har ännu en gång blivit kär i något omänskligt. Som om det förvånar mig då eller?
Nä, men jag kom upp ur sängen idag, 04.30 var jag vaken och hoppade in i en varm dusch som verkligen behövdes. Skolan rullade på, dock orkade jag inte gå på musiken, men resten av dagen var jag duktig. Förutom på datorkunskapen, men jag lägger skulden på Kim som satt bredvid och trakasserade mig.
Sen bussresa hem med Kim, kom hem och nu sitter jag och dunkar musik och pluggar i brist på annat. Woho, livet är underbart osv.

Jag har tröttnat på det nu.

there's lots of pretty, pretty ones
that want to get you high
but all the pretty, pretty ones
will leave you low
and blow your mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0