your point of view is pretty screwed to me.


Det är varning för ras
Gå så försiktigt du kan
Dina ögon kan krossa min värld
som stenar mot glas
Varning för ras


Jo, för det första kom jag upp någorlunda i tid idag så jag missade inte mitt nationella prov i engelskan. Tro det eller ej känns det dessutom som det gick bra! Yay.
Sen flöt dagen på med lite svenskan och sedan engelska, och efter det var jag på stödtiden för svenskan&engelskan. Ähähä. Efter det gick jag till June, mötte Simon och kirrade cigg, väntade på Kim och bussen. Så var det en väldigt osocial bussresa.
När jag kom hem städade jag mitt rum, sedan satt jag i köket och pratade en hel del, bl.a. om det att jag ringde till Soc idag och sa att jag inte går med på FFT längre, och mycket annat. Hon sa att det märks att jag sover nu och mår mycket bättre eftersom jag orkar en hel del. Jag stod till och med ut med att Felicia klängde på mig och allt det där, vilket jag aldrig har orkat med innan utan att bli arg. Förbättringar så det bara smäller om det!

Imorgon blir en bra dag. Jag har hittat mina papper till musiken nu så jag kan vara med och allting, jag ska gå på matten och jobba hur bra som helst och på idrotten ska jag vara bra och spela så mycket badminton eller någonting jag bara orkar/klarar av, ska gå upp för 91 trappsteg till Sven på pedagogisk träffpunkt och jobba lite på mina ekologi-uppsatser, sen ska jag på datorkunskapen och vara bra.
På tal om datorkunskap, jag måste maila bilder från Halmstad i somras till mig själv så jag har dem imorgon. Det löser jag, asbra!

Nej, ska kirra bilderna nu och sen ska jag be Peter om hjälp att möblera om på mitt rum och sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0