and I never wanted anything from you except everything you had

Eto..
Dagarna i Hok var underbara. Serier, mat, umgänge med frugan, Pappajan, Oscar och Tizzy är aldrig fel.
I lördags drog vi till Vaggeryd. Var hos Lejla ett par timmar med andra människor innan vi vandrade genom hela Vaggeryd för att komma till någon annan dude. Jag fick även försöka guida Kim dit, vilket jag lyckades rätt bra med I might say. Var där ett par timmar innan jag och Kim åkte hem till honom, skjutsade Tess någonstans också.

Igår låg vi bara och tittade på Entourage, var i Skillingaryd och åt pizza också.

Idag ropar Sex and the city mitt namn för fullt då jag har ungefär åtta timmar att spendera själv i skogen. Dessutom har jag sovit ungefär tre timmar i natt så jag ska nog satsa på att sova större delen av dagen, vilket jag antagligen inte kommer lyckas med känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0