bli kvar här med mig, bli kvar här med mig

Kim ligger bredvid mig i min säng och sover, vilket känns som en bra idé så jag ska snart slänga på några avsnitt Sex and the city, krypa ner bredvid mannen och sova.

Kvällen/natten med Låväh, Mattias och Coffe var bra. Vi tittade på P.S I love you, drack cider och pratade massvis. Jag somnade någon gång runt 6.30 på torsdagsmorgonen efter att ha samtalat i flera timmar med Mattias och tittat på Fyll frys.
Igår körde de mig och Låväh till henne och satt i köket och väntade på oss medan vi duschade, åt och gjorde oss i ordning i omgångar. Jag åt, Låväh duschade. Låväh åt, jag duschade. Teamwork som faen as usual. Sedan bar det av mot Hok och Love Antell, Melissa Horn, Laleh och Lars Winnerbäck. Det blev en underbar kväll med massor av bra musik, frugan och Låväh, sol, nikotin och massor av bilder.
När Winnerbäck sjöng "jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår, och aldrig älska dig igen. Aldrig älska dig igen" skrek jag "jag kommer älska dig föralltid!". Yep, så nu vet han om det.
Efter all bra musik gick vi till en av alla barerna för att hitta Pappajan. Vi hittade honom, drack läsk medan fru drack drinkar och senare blev det en liten GT även för mig. Jag dansade även med Pappajan, vilket var oerhört skoj. Sedan kom Låvähs mor och hämtade mig och Låväh, vi körde även hem Juwlia också. Väl tillbaka i skogen blev det mackor och sedan Top Model och sängen.

Idag har Låväh och jag mest bara tittat på Top Model, även ätit frukost och mat. På kvällen kom Kimsan och hämtade mig och sedan åkte vi hem till mig. Tittade på Lilla Kycklingen och sedan somnade han. Nu ska jag också sova, so over and out.
Bilder kommer imorgon skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0