det är sagt av nån stackare som aldrig ramlat runt med dig

Gief Winnerbäck-konsert nununu!
Jag drömde nämligen att jag såg Winnerbäck live igen. Han stod där och sjöng och var vacker som vanligt på taket till ett tåg. Bara det att Winnerbäcks låtar var verklighetens Kent-låtar.. Och jag tycker om Kent, det gör jag, men Winnerbäck är Winnerbäck, Kent är Kent. Simple.
I alla fall, hans andra sång under konserten var "Utan dina andetag" och det var bland det vackraste jag någonsin har hört. Sedan gick han ut i publiken, så satte han sig på huk bredvid mig och sjöng, och jag sjöng med som alltid på konserter. Och så pratade han med mig! Ähä. Jag skulle ta kort på honom också, men bara för att allting var så perfekt ville inte kameran ta kort på honom..

Dessutom hade jag en otroligt vacker klänning på mig i drömmen, men jag kommer inte ihåg hur den ser ut.. Kommer bara ihåg att det var typ vinröd..

Antar väl dessutom att jag får ta och blogga lite om mina senaste dagar också. Det kommer väl antagligen idag, eller inte alls, vi får se.
Det har i alla fall varit bra dagar med skola, parmiddag och Liseberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0