du känner ingenting, du som skriver om vad kärlek är

Jag vill egentligen inte lägga mig och försöka sova, men jag tror att jag måste. Jag har inget annat bättre för mig, jag ska fly tillbaka till Hok några timmar imorgon och hämta mina saker jag har kvar från förra veckan. Ah, nej, nu ska jag släcka lampan och titta på lite Sex and the city tills jag somnar.

Och jag följde dig längs vägen den natten, så vuxen i din hand
Men om en vän kan viska och ett löfte brista, går jag hellre hem
Kvar i nått jag lämnat, för länge sen

Du släckte alla ljusen den natten
Och det tände varje rum
Det vackra sa farväl och jag försvann

Du släckte alla ljusen den natten
Och jag minns varje sekund
Din sorg blev deras glädje för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0