even the song I love that cuts the cold, I cannot sing

At the moment mår jag sämre än jag gjorde efter några timmars sömn igår.
Och jag har tittat på massa Sex and the city, saknat mannen oerhört mycket och nu, till tonerna av Kanon Wakeshima ska jag läsa ut Ljudet av ditt hjärta. Medan jag jobbar på det väntar jag på att min mor ska komma hem från jobbet med Pringles och choklad till mig.
Och jag hade inte haft något emot att få migrän-tabletter heller just nu, allt för att min huvudvärk (som jag vet inte är migrän) ska gå bort. En täppt näsa och att jag hostar kan jag stå ut med, men fan inte att ha ont i huvudet.

Och bara för att muntra upp min blogg lite grann så lägger jag faktiskt upp en bild på Kanon Wakeshima.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0