his passion is a kiss and I can not resist

Jag dör sakta av allt ont i kroppen jag har, men jag dör lite mer av all brist på konkret socialt sällskap. Och jag vill äta, men vet inte vad. This sucks.
Det som suger ännu mer är att momo&mofa och morbror ännu inte har varit här och lämnat möbler, så jag har fortfarande inte fått min hostmedicin som mofa skulle ge mig. så jag hostar fortfarande.
Funderar på att vara hemma från skolan imorgon också och åka upp de tre timmar jag har lektion på fredag innan jag ska umgås med min man, han som tar all cred för mat jag har lärt honom laga..
Anyway, nu ska jag titta på Grey's Anatomy och försöka att inte somna igen.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0