inhale, exhale.

Jag hostar mer än innan and I can't take it.
Inte fan kan jag sova heller för att göra första skoldagen mycket bättre då mina alarm börjar ringa runt 04.30 och jag återigen ska cykla till bussen i stövletter med klackar på 9,5 centimeter, betala för bussen in till Värnamo för att undvika problem och missa bussen till Jönköping - bussen som jag garanterat kommer vara tvungen att betala för också för att det är just mig vi talar om.
Fan för mitt liv-moment? Eto, I don't really know.

Jag hade i alla fall en bra lördag och söndag.
Kim förbi en liten stund innan jag åkte som sagt. När jag kom till Skillingaryd vandrade jag till Hemköp, tog ut lite pengar och hälsade på Lena innan Låväh hittade mig och vi gick in och handlade med hennes mor. När vi anlänt till skogen kom Tess efter ungefär en timme. Vi tog en cigarett innan vi gjorde tacos och åt och senare bänkade vi oss framför TV:n med massor av godis och film. Tess lämnade oss rätt tidigt, och sammanlagt åt jag och Låväh upp typ allt godis (som var för tre personer enligt oss) och tittade på tre Bring it on-filmer, Klassfesten och Fucking Åmål. Vid 07.30 tog vi vår sista cigarett, slängde på några avsnitt Top Model och somnade.
Idag (egentligen igår, men jag har inte sovit så det räknas fortfarande som söndag än så länge) tittade vi på Top model och sov någon timme - precis som alla andra söndagar vi spenderar tillsammans.

Och sedan jag kom hem har jag målat mina naglar guldiga igen, pratat i flera timmar med mamma och det bjöds på massa konstiga saker. Till exempel "toalettrum" och "fridlyst älg".
Sedan skulle jag sova och givetvis ligger jag här sömnlös och uttråkad, sms:ar med Kim och tittar på Grey's Anatomy emellanåt och konverserar med Låväh på Facebook. Galet trevlig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0