it feels so fine to see you breaking down girl

Eto.. Japp, helgen.
Äh, ja, tåg till skolan med Låväh i fredags. Filmkunskap och sedan kortspel och mat med Låväh, Monika och Rasmus innan jag åkte till Kim. Vi spelade Sims 3 och lyssnade på musik innan vi åkte till Skillingaryd. Åkte bort till Edding och hämtade honom och Michaela och åkte och åt pizza. Hemköp efter det, hem till Edding och lämna av honom och Michaela igen och sedan hem till Kim innan vi åkte hem till mig. Tittade på film och var i Värnamo en sväng innan vi la oss och tittade på Grey's Anatomy och sov.

Igår var det Liseberg som gällde. Så vid 9.30 pussade jag Kim hejdå innan jag åkte iväg. Kanonen x2, Balder, Uppskjutet, Uppswinget x2, Virvelvinden, Shanghai, Kållerado x2, Flumride x2, Juke box, Ben & Jerrys-glasscafé, vegetarisk Texmex-tallrik and nothing more I think..
Blev en lite bättre dag än jag hade förväntat mig, men jag var fortfarande på dåligt humör när vi kom hem.

Idag har jag tittat klart på cycle 13 av Top Model, och precis som förra gången jag såg den blev jag lika glad när min älskade Nicole vann. Ähä. Sedan blev det Grey's Antomy och snart ska jag nog sätta mig i mitt fönster och läsa medan jag lyssnar på musik innan jag ska gå och lägga mig. Morgondagen är ju lagom mysig med mediakommunikation, svenska, idrott och samhällskunskap innan man slytar vid 16.30. Antar väl att min dag får lysas upp lite grann när jag åker buss med Krabban på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0