jag minns detaljer i alla farväl

Jag har en stark känsla av att jag kanske kan ha skrikit i sömnen precis innan jag vaknade.. Drömde en helt sjuk dröm.

I alla fall, jag sitter med irriterad hud på benen (vi älskar att vara utan raklödder!) och är nyduschad.
Jag har packat i stort sett allt inför Halmstad och vi åkte om några timmar! Whoop whoop.
Och jag åkte hemifrån om en halvtimme ungefär, plockar upp Mattias i Klevshult och sedan åker vi till Låväh och är hos henne några timmar innan vi åker. This is gonna be gooooood.
Frugan åker dessutom till Ayia Napa idag.. Vet inte hur länge hon kommer vara borta, men jag kommer sakna henne i alla fall! Även om jag träffade henne senast igår en stund..

Meeeen, packning osv som gäller nu!
Jag hade slängt upp någon bild från Halmstad förra året - om de inte hade legat på den externa hårddisken som jag inte orkar koppla i, ähähähä.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Fruwald <33

puss min älskling :*

2010-08-13 @ 11:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0