lägg armarna runt mig och slit ut vad jag har

Jag har refrängen av Winnerbäcks "Om tiden vill ifatt på hjärnan", så den cirkulerar runt där om och om igen. Tills jag kan komma och tänka på något annat som inte distraherar mig så.

Anyway, jag hade det bra hos Kim som vanligt. Yeah, I don't really know what to say..
Idag var även första gången jag såg Monsters vs. Aliens också, ähä. Jag blev väldigt kär i BOB, den genmanipulerade tomaten med "någonting" vispgrädde och grillkrydda. Damn it, jag kommer inte riktigt ihåg!
I alla fall, chips och cola till det, hur bra som helst.
Nu ska jag även titta på Sex and the city-filmerna. Tittade det sista av säsong sex hos Kim inatt/idag. Senare blir det nog även Natural Born Killers också.

Imorgon blir det bara att ta det lugnt, ska försöka vara så pass bra att jag städar mitt rum också, och troligtvis kommer systeryster och Neo förbi också.
På lördag blir det umgänge med Tess och Låväh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0