men vi är bara instinkt, bara djur och allt är lögn

Nu är jag hemma från Halmstad.
Och just nu vill jag fan inte åka dit igen.
Jag är förkyld, har ont i huvudet och nacken och för en stund sedan hade jag såna kramper i magen så jag inte ens kunde gå och bara låg och skrek.

I övrigt var Halmstad trevligt.
Vi dunkade Kent och Winnerbäck i bilen dit och hem, satte upp och tog ner tältet, "inredde", jag och Låväh badade (doppade oss en gång) igår, vi var på Eurostop och jag har köpt en ny jättesöt klänning och senare var vi i stan och letade efter ett ställe att se första Chelsea-matchen på, men hittade inget så det blev Nudelbar och sedan tillbaka till tältet.
Yeah, jag orkar typ inte skriva något... De få bilder jag har kommer upp senare, nu ska jag titta på SATC tills Tess ringer mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0