och ingen hör något, ingen ser, dom läser Metro som narkomaner

Såg precis en snusdosa i min papperskorg som Kim måste ha slängt under helgen, som jag inte har märkt förrän nu.
Irrelevant information, yes yes.

Kom precis hem nu mitt i natten efter att ha varit hos Kim (inklusive två rundor ute hos Tess med Kim och Låväh, prat och nikotin) och sedan hos Mattias för att titta på serier, som istället blev massor av prat, god mat och TV-tittande.
Mer om helgen och allt lär väl komma senare under dygnet (ska dessutom rensa alla bilder från Winnerbäck i torsdags så att några kan hamna på bloggen och Låväh kan få dem).

Nu ska jag i alla fall svara på ett sms och sedan titta på Sex and the city och sova.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0