this is not a love song.

Rammstein dunkas på hög volym i högtalarna, håret i en turban på huvudet och med sådan mensvärk så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. Ikväll blir det i alla fall mjukisbyxor, tacos, chips, cola, förhoppningsvis nikotin och umgänge ute i skogen med Låväh och Tess. Yep, det blir bra. 

Pratade med fru innan, uppdaterade henne lite om några saker och hon berättade för mig hur de hade haft det och vad de gjort på Ayia Napa. Känns bra att höra att hon lever, och jag som mentalt satt och bad henne att komma hem igår så jag kunde få ringa henne. Dock dröjer det ända till måndag innan jag får se henne, även om det bara är två dagar.. Eto, jag får hoppas tiden går fort!

Nej, nu fortsätter jag lyssna på Rammstein och göra mig i ordning och packa och vänta på att mannen ska dyka upp här en liten sväng innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0