tjugo kilo bly har jag runt min ena fot

Efter en natt bestående av väldigt konstiga drömmar, lite sömn och lite ångest-liknande känslor upptäckte jag att min förkylning är värre och att röksuget tar överhand då och då, men att jag egentligen bara sitter där med cigaretten och inte klarar av att röka med min förkylning.
Efter en varm dusch insåg jag också att min mage kurrar. Mycket. Och att jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig.

Jag ska i alla fall åka till Kim idag. Ähä.
Så det är bara att packa ner nässpray, ipren och hostmedicin och allt annat och gå ner till stationen i allt detta regn vid 13.
Och nu ska jag göra mitt tappraste försök sedan i natt att hitta kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0