"what comes first? the chicken or the sex?"

Ingen blir förvånad om jag säger att jag tittar på Sex and the city. Dock har jag tagit en paus för att prata med min vän Jessica. Owh, jag älskar våra vackra kommentarer!

Jag:
Oj, det låter ansträngande! till och med så ansträngande så jag inte ens vill prova det :3
Jessica:
Eller: ja, men de funkar ju säkert hela livet ;)
Jag:
Eller så kommer man med något som verkligen inte har med saken att göra.. Typ.. "What comes first? The chicken or the sex?"
Jessica:
Hahahha, ja då får hon sig en tanke ställare xd
Jessica:
Haha brukar inte ligga o garva för mig själv men de gjorde ja alldelles nyss x) är nog lite för trött med xd
Jag:
Hahahaha, haru fått lite pengar av mamsen och papsen så lilla jessica är trötter? Naw ;>
Jessica:
Hahaha ja de är så synd om mig för ja har suttit på akuten i 2timmar de är fan inget -.- och nu förstår ja varför ja har ont i ryggen..... Hittade mitt paraply under täcket hur fan kom de dit xd haha
eller så kommer man med något som verkligen inte har med saken att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0