you think you're loving but you don't love me

Första dagen i skolan var helt okej. Samlades i Brahesalen, lyssnade på några band som spelade och någon som pratade, hostade och pratade med Jessiica, fick till en perfekt synkning när båda började hosta samtidigt innan vi gick därifrån och satte oss och rökte. Sedan samlades vi i något klassrum, fick våra busskort och scheman and so on. Efter det åt jag på Jensens med Juwlia, Låväh, Anny, Pet och Rasmus, otroligt gott även om man åt så man mådde illa och nästan ville dö efteråt. Vandrade ner på stan och jag köpte ett block till årets skolgång. Låväh och jag åkte bil med Kim hem, lämnade av Låväh och sedan var jag hos Kim ett par timmar innan jag åkte hem. Stannade till på gummi för att få låna ett par skor av mamma, gick med henne och Peter hem, åt och gick och la mig och tittade på Grey's Anatomy.

Idag mådde jag bara allmänt dåligt när mamma kom och väckte mig så jag fick stanna hemma, och jag ska vara hemma imorgon med sa hon innan hon gick till jobbet. Good.
Så, för att få dagen att gå nötar jag Grey's Anatomy och Peter har varit så snäll och köpt Gorby's piroger, cola och choklad till mig. Ähä. Väldigt glad över att jag blev sjuk första veckan av skolan, väldigt mycket bättre då jag inte missar någonting.
Och nu ska jag återgå till att leva mig in i världen av sjukhus, operationer, kärleksproblem och allt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0