along came a choo-choo and knocked my monkey coo-coo and now my monkey's dead

Jag ska egentligen städa nu, och jag ska börja med det snart. Jag ska bara finna lite ork till det. Så länge lyssnar jag på Manson (as usual nu för tiden).

Jag har spenderat hela min helg med Kim, från det att han hämtade mig i skolan strax efter 12 i fredags till att han åkte hem för ungefär en timme sedan.
Först var vi hos Sandra och Tommy för Kim skulle fixa någonting som har med rörmokerier att göra. Medan vi var där ute ringde polisen för förhöret. Sandra kom hem någon gång på eftermiddagen också och det bjöds på kaffe.
Kim och jag åkte hem till honom först och sedan hem till mig sedan, tittade på Idol och åt tacos innan vi gick och la oss och tittade på Made of Honor (det skulle ju vara en "gay" helg med kärleksfilmer). Somnade dock ifrån den.
Igår tittade vi på I love you Phillip Morris, och den var väl helt okej, men jag hade sådana förväntningar på den som den inte nådde upp till. Vi spelade Monopol på kvällen med mamma, Peter och Oskar. Det slutade med att jag och Kim satt och bokstavligt talat bytte pengar med varandra för det var bara vi kvar. Sedan tog alla stora pengar slut i banken och då lade vi ner och sa att det blev oavgjort. Vi gick och lade oss och tittade på The Proposal - som jag också somnade ifrån. Satte dock på Grey's Anatomy någon gång, men tror det var vid typ 9.30 på morgonen.
Sedan var det bara vakna, upp, äta frukost, säga hejdå till Kim och sedan börja förbereda sig för att städa. Trevlig helg osv, yes, indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0