andetagen, mina slöa nävar som har knutits

Jag är nyduschad och ska äta frukost nu. Ska dessutom slå på stort och sno Kims bästaste mjukisbyxor, ähä.
Blev någorlunda rädd när jag kom ner i köket, helt nyvaken och tänkte att det var lika bra att gå ner och duscha på en gång för att vakna till lite och få det gjort, och när jag kom ner i köket stod Kims pappa där. Jag hade inte ens märkt att han precis kommit hem en liten stund.

Och nu börjar min otur slå till lite grann; jag har blivit liiite förkyld... Täppt i näsan och konstig i halsen. Bara att hoppas att det inte blir värre till på fredag. Fast det spelar ingen roll, jag ska fira nyår med (i alla fall tre as far as I know) bra människor och ha roligt! Blir jag bara förkyld ska jag ge ändå, men blir feber och sådant stannar jag hemma. Doh, nyår är ingenting för mig för jag är alltid hemma. Förra året för första gången jag var iväg och det var ett under att jag var frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0