blood-stained sheets in the shape of your heart

Multimedian går ju typ rakt åt helvete ungefär, det går segt som satan och sista lektionen var idag och det ska redovisas nästa vecka. Man taggar ju att sitta där varenda jäkla håltimma och jobba som faen. Men, what to do? Har man försovit sig så man bara kan vara med en timme på en lektion, varit sjuk någon gång och en annan gång inte jobbat av väldigt personliga anledningar så är detta konsekvenserna man får ta.
Psykologiprovet gick rätt bra, trodde dock att det skulle vara lite lättare, men jag gav. Och sprang till högskolan för att hinna med bussen med också, fortfarande mätt som fan och känslan av att man rullar fram är ingen bra kombination när man springer, haha!

Jag och fru firade i alla fall ett år som gifta idag och det firade vi med att äta lunch på Jensen's. Först skulle PappaJan också med, men det blev ändrat så fru kom ensam till skolan och hämtade mig och vi gick. Seriöst, jag skulle typ kunna leva på deras lunchsteak med potatis och favoritsås och sedan Jensen's belgiska chokladkaka med glass ♥. Vi satt också och höll på att kvävas av skratt när vi sa "halal" till precis allting och jag "halalade" en servett från bordet bredvid för att min hade försvunnit och jag skrattade så mycket så det nästan bokstavligen talat flög chokladkaka och glass ut munnen på mig.
Nu är halal dessutom mitt och frus nya ord, vi sa det innan vi "bye" till varandra i telefon för en liten stund sedan och vi skriver det i sms helt random också. Och, ja, vi vet vad halal är för något, och allting började som ett lite elakt skämt och sedan fortsatte det.

Efter skolan stannade jag i Värnamo några timmar. Fidde, Danne och Bettan plockade upp mig på stationen, vi åkte hem till Danne och tittade på Sagan Om Ringen innan de skulle åka någonstans och jag gick upp till stationen för att åka hem.

Nu, typ en och en halv månad senare, tar polisen också kontakt med mig för att jag ska vittna om en misshandel. Måste ju ge lite cred då det är ungefär fem veckor sedan de andra var där och mitt förhör kommer nu. Bättre sent än aldrig though, och mamma som trodde att jag skulle slippa det, men så blev det inte.

Jag är i alla fall taggad inför en helg full av massa äckliga romantiska filmer med Kimsan. Skulle dock inte förvåna mig om vi började titta på Grey's Anatomy eller något annat istället... But still, det blir bra hur som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0