but inside your heart it is black and it's hollow and it's cold

Sitter hemma hos Juwlia nu och lyssnar på Nine Inch Nails medan jag väntar på att hon ska komma hem. Eto.. Skrämde hennes bror lite när jag kom hit, bara plingade på dörren och gick in och när jag stod och tog av mig skorna kom han, såg mig och hoppade till, haha.

Måste också ge beröm åt denna fantastiska tågkonduktör som verkligen avskyr mig. När jag åkte hem från Skillingaryd i oktober skällde hon på mig för att jag inte hade skrivit mitt namn på mitt fritidskort och frågade om jag fick en låna en penna av henne. Idag skällde hon på mig för att jag hade fått hjärnsläpp och stämplat fritidskortet (det funkade fan att stämpla det och det är jullov) och började på om att det bara gällde efter 16 på vardagar. Ja, det gör det, men varför i helvete gick det att stämpla det då?! Jävla fucktard.
Jag har för övrigt inte gjort någonting mot henne för att hon ska tycka illa om mig, förutom att glömt skriva mitt namn på ett jävla kort och bett om att få låna en penna.
Gaah, dessa otrevliga tågkonduktörer förtjänar inte sitt jobb. Kan man inte vara trevlig när man har ett jobb som ganska mycket kräver det borde man inse det själv och söka till arbetsförmedlingen.

Kommentarer
Postat av: L

what? det ska väl funka på jullovet? :o <3

2010-12-23 @ 01:03:10
URL: http://impulsion.blogg.se/
Postat av: L

ja, det ska det, men hon var ju dum i huvudet :)

sen vet jag inte om de räknar att jullovet är från och med idag med tanke på att det var skolavslutning igår och det räknas troligtvis som vanligt skoldag.

men i så fall är det jävligt lustigt att fritidskortet gick att stämpla 13.30 en onsdagseftermiddag :o <3

2010-12-23 @ 10:18:44
URL: http://heartcry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0