dag 02 - min första kärlek

Baah, ja, jo, denna blir väl rätt lätt.

Min första kärlek var en två år äldre kille, snäll osv. Fanns dock en extrem nackdel; han avskydde alla mina kompisar och ville inte att jag skulle umgås med dem. Jag är jag, och drog iväg till Hok och Vaggeryd och överallt dit jag ville ändå.
Vi var tillsammans i lite mer än ett år, även om vi gjorde slut ett litet tag efter bara lite drygt två månader. Efter att vi gjort slut andra och sista gången var vi vänner. Eller, ja, typ en vecka eller något. Av misstag råkade jag (jag vet inte hur jag lyckades) få upp en oerhört trevlig msn-konversation som jag blev jävligt arg över, så klockan 5 eller något på morgonen gick in till Bredaryd och satte mig vid busshållplatsen vid Bambu och väntade på bussen. Överallt var det asiater som sa "god mååååårgon" och jag blängde och muttrade något om god morgon tillbaka.
Efter det tappade vi kontakten helt och hållet, även om vi pratade lite för någon månad sedan och träffades en gång efter det har vi inte haft någon kontakt igen.

Men det fanns ju givetvis bra saker också, många olika lan där jag spelade Zoo Tycoon och andra spel och nötade Family Guy och Elfen Lied flera gånger om, och en gång låg jag på golvet med en laptop och tittade på Duke Tales till klockan sju på morgonen och jag somnade på golvet medan de spelade World of warcraft.
I slutet av vårt förhållande var jag hos honom väldigt mycket för att slippa allting hemma, och jag är fortfarande tacksam för det, och även om det var svårt för mig att prata med honom om hur jag mådde så visste jag att han fanns där för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0