dag 07 - min bästa vän

Jag har tre bästa vänner, och jag kunde inte bestämma vem av dem jag endast skulle skriva om, så jag skriker om alla.

Juwlia - 16 mars 2011 är det exakt fyra år sedan vi träffades första gången, och hon presenterade sig som "Julia med W mellan u:et och l:et" och efter det har det varit Juwlia; jag lärde känna henne Juwlia och hon försvinner (vilket jag verkligen hoppas inte kommer hända) från mig som Juwlia. Punkt slut med det.
Hon är även min fru, vi gifte oss 9 december 2009 till Dunkla rum under hennes första Winnerbäck-konsert. Egentligen skulle vi ha gift oss till tredje låten eller Om du lämnade mig nu, men det blev fjärde och det var som sagt Dunkla rum. Innan vi gifte oss förlovade vi oss den 8 december 2008, och vi blev "tillsammans" 12 oktober 2007.
Hon har i alla fall alltid funnits här för mig; hon har tröstat mig och fått mig att skratta, skällt på mig när jag gjort dåliga saker, låtit mig bo hos henne då och då, lagat så jävla mycket god mat åt mig flera gånger om och presenterat mig för en av mina favoritserier; Elfen Lied. Det var även Juwlia som lärde mig titta på Grey's Anatomy då det var det enda som gick på TV:n där borta i Hok förra vintern, haha!
Inte nog med att hon har introducerat mig för serier och filmer som jag älskar, hon har även introducerat mig för bra musik, bl.a. Angelspit.
Förresten har hon världens bästa pappa som är lite som en pappa för alla i vår umgängeskrets, och han går alltid under namnet PappaJan, till och med Kim som inte ens har träffat PappaJan än säger PappaJan, haha!
Fru, jag älskar dig, du är bland de bästa människorna jag någonsin haft i mitt liv ♥

Låväh - well, det är ganska precis två år sedan jag träffade dig första gången, 8 december 2008. Haha, jag minns bara att du var blond och att jag av någon anledning bestämde mig för att inte tycka om dig. Varför minns jag inte, men det kan ju ha haft sina förklaringar med tanke på hur du mådde den dagen osv. Men när vi träffades ett halvår senare hade jag inga som helst problem med dig, det sa bara klick och sedan var du min bästa vän typ. Haha, först älskade jag dig för att du var snygg, och helt plötsligt visade det sig att du lyssnar på samma musik som mig, sådan musik som ingen annan jag träffat lyssnat på innan! Då blev det bara extra pluspoäng, och sedan skulle vi se Winnerbäck tillsammans med Juwlia, och när vi skulle hämta biljetterna i stan upptäcktes party-glasögonen (vad hände med dem förresten) och jag ville först egentligen inte åka upp till stan den dagen, för jag trodde det skulle bli awkward att åka med dig och ditt ex... Jag ber hemskt mycket om ursäkt för den där bekännelsen! Men skolan började och vi började umgås mer och mer. Jag tror aldrig jag har lärt känna någon på så kort tid och sedan hållit kvar vid den personen så länge och låtit den verkligen bli en del av mitt liv på det sättet som du har blivit.
Du har gjort precis som Juwlia; alltid funnits där, stöttat mig och tröstat mig otaliga gånger (vi har våra garage och tomma ladugårdar eller någonting i minnet, haha!).
Jag älskar dig ♥

Tess - valborg 2008 var första gången jag träffade dig, och vi umgicks den kvällen eftersom alla andra försvann iväg någonstans nere vid Hjortsjön så det blev vi den kvällen. Sedan var det det där gamla klassiska; man hör av sig då och då, säger att man måste träffas för att det var så längesedan men det blir aldrig av.
Och helt plötsligt förra hösten när jag skulle gå till tåget såg jag Ple nere vid June, och bredvid honom stod en människa jag kände igen... Det var bara till att skrika "TEEEEEEESS" och springa fram och typ strypa varandra med så många kramar. Efter det träffades vi mer och mer, det blev lite chillkvällar hemma hos Ple där vi träffades och sedan rullade det på. Och du är precis som Juwlia och Låväh när det gäller det här med att komma mig otroligt nära på nolltid, och du finns också alltid här för mig.
Jag älskar dig ♥

Lite kul också att den högra sidan är min sida på bilderna...

Kommentarer
Postat av: L

haha dansbilden <3

jadu, partyglasögonen :o dom ligger nog i min byrå tror jag, haha.

våra snefyllor är bäst :3 eller inte meeeeeeeen, de blir alltid roliga minnen i efterhand haha. att vi alltid rusar och sätter oss bakom tomma småhus :*

jag älskar dig! <3

2010-12-15 @ 22:51:03
URL: http://impulsion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0