dag 08 - ett ögonblick

Oh my, vad svårt! Jag hade velat skriva om när jag och Kim tillsammans, men det har varit så jäkla mycket "Kim, Kim, Kim" på min blogg det senaste, så... Jag skriver om en annan man jag älskar; Lars Winnerbäck.

Det är nog inte många som har missat hur mycket jag älskar Winnerbäck, och den 5 augusti såg jag honom live för tredje gången. Det var typ en av de bästa stunderna i mitt liv. Jag grät nästan när han kom upp på scen, jag skrek för full hals till alla låtar, jag skrek "JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA DIG!" när han sjöng Hjärter Dams sista sång, och det blev tydligt bevisat att jag inte kan sjunga och klappa händerna i takt... I just failed all night long. Men jag var överlycklig, och ville prata med Winnerbäck efteråt även om min eyeliner hade suddats ut på vissa ställen i mitten och smetats ut över typ hela ögonlocken och jag var helt svettig och äcklig.
Men owh, he is so pretty! Det hade varit helt underbart om man bara kunde plocka med honom hem och sätta honom på en stol med en gitarr så han kan sitta där dygnet runt och sjunga för en...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0