dag 11 - mina syskon

Detta är lätt.
Jag har en halvsyster, Karro. Hon är sju år äldre än mig, och jag kunde knappast fått en bättre syster. Och, ah, hon är halvsyster på mammas sida.

Sedan finns det två andra som man aldrig hör mig prata om, också halvsystrar på pappas sida som jag inte har någon kontakt med. Har någonstans hur gamla de är om jag inte minns fel, och någon av dem (om inte båda) har barn, that's all I know.

Karro sedan har två andra halvsyskon på sin pappas sida. Den yngsta av dem, som är två år yngre än mig, och jag brukar säga ibland att vi är halvhalvsyskon, även vi egentligen inte är syskon på något sätt. Kind of komplicerad historia.

Kommentarer
Postat av: karro

puss!

2010-12-20 @ 10:26:07
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0