dag 12 - i min handväska

Ja, herregud vad man kan hitta saker i min väska! Jag rensar den typ aldrig, sånt orkar man ju inte med.
Just nu har jag i alla fall ett par tumvantar, en mössa, två deos, en parfym, mitt smink, tamponger, "nya" tågtidtabellen, min kompaktkamera, locket till en parfym, hårvax, larmsaken till momo&mofa, nässpray, en kortlek, en penna, en nagelfil, näsdukar, två gamla tändare, lite gammalt godispapper och tomma ciggpaket. Ska ligga en bok där i med, men den ligger på Kims golv, och handkrämen ligger på nattduksbordet, och där ligger även mina glasögon och glasögonfodralet.
Sen bär jag ju typ alltid runt på en till väska också där jag har skolböcker och "vanliga" böcker att läsa också. Där förvaras även ansiktsvattnet och bomullspadsen at the moment. Och min halsduk. Brukar åka ner lite kläder där med om jag ska iväg med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0