dag 17 - mitt favoritminne

Oh my...
Nu får jag nog faktiskt skriva om när jag och Kim blev tillsammans, för jag kommer inte på något annat, haha.
Vi låg i alla fall i min säng, jag var trött och sliten och jävligt kär och tvekade inte en sekund på att gå in i ett förhållande med honom. Så, jag frågade helt enkelt: "vad ska man säga om oss?" och han svarade något i stil med "vad tycker du?". Jag avskyr det svaret och försökte tvinga ur honom vad han ville, gav honom hur många pikar som helst och det är enda gången Kim har sett mig rodna och jag försökte gömma mig under mitt täcke.
Till slut sa Kim "vad blir 1+1?". Matematik tänker jag på en gång och svarar två. "Det kan också bli ett" sa han och kysste mig, och sedan var vi tillsammans.

Efter att han åkt hem ringde jag runt till Juwlia, Låväh och Tess och berättade, och vi skrek i telefonerna och hade oss.
Härliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0