dag 19 - detta ångrar jag

Jag ångrar mycket i mitt liv, och ibland kan jag ångra vissa saker åt andra.
Jag ångrar bl.a. att jag låtit vissa bli alldeles för mycket för mig och glömt bort andra. Jag ångrar att jag har trängt bort så jävla mycket från när jag var liten att jag kommer bara ihåg några få saker, som egentligen är helt obetydliga, men annars kommer jag inte ihåg någonting. Jag ångrar att jag glömt pappa så jag inte kan minnas honom på något sätt.

Det finns mycket jag ångrar i mitt liv, och detta är bara ett fåtal saker.

Kommentarer
Postat av: karro

när du var liten var du så jävla busig och försvann JÄMT! du gick dit näsan pekade och vi var ute och letade efter dig flera gånger om dagen, haha!!

du käkade expressen till middag och klippte luggen själv, och var alltid naken. haha!

tokiga lilla unge! jag har skitmycket kort på dig som bebis dessutom, i alla möjliga utstyrslar. :D

2010-12-26 @ 13:36:42
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: L

haha, vad underbart! jag måste få alla dessa bilder någon gång :)

2010-12-26 @ 18:30:50
URL: http://heartcry.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0