dag 20 - den här månaden

Well, det är december. December är alltid samma sak. Jul, julklappar, julmat, julgodis, nyår, raketer, lucia, snö, lussebullar, pepparkakor, denna äckliga julmust, jullov, pulkaåkning för vissa and so on.
December är dessutom en jävligt deprimerande månad; det är mörkt hela tiden, och man stressar hela tiden för att hinna med julklappsinköp och allt som hör till julen till. Julen är över och jag är inte ens klar med alla mina julklappar till mina pompisar, måste åka in till Värnamo imorgon eller någonting och kolla runt lite grann. Annars har jag en väldigt bra reservplan!
För att dessutom dra till med något mer så har jag och Kim varit tillsammans i sju månader. Idag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0