dag 24 - det här får mig att gråta

Allt får mig att gråta. Jag gråter när är arg, jag gråter när jag är ledsen, jag gråter när jag är förvirrad och jag gråter helt utan anledning ibland. Jag gråter när jag har migrän, jag gråter när jag ser spindlar eller ormar eller något annat jag är livrädd för, jag gråter när jag känner att ingen finns där för mig och jag gråter när jag saknar någon.
Dessutom gråter jag till filmer/serier ibland. Kommer ihåg förra vintern när jag och Juwlia var hos Låväh och hade en riktig tjockis-helg och tittade på Grey's och jag trodde det tog slut mellan två stycken så jag började storgråta och halvt skrek "DE KOMMER GÖRA SLUU-UU-T" och grät ännu mer.
Så, ja, jag gråter för allt.

Kommentarer
Postat av: karro

HAHAHAH, detdär har vi fått från våran mamma, hon lipade ju bannemig till big brother, och jag är ju likadan :P

känns ju skönt att vi inte är ensamma :D

2010-12-31 @ 15:45:11
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: L

hahaha! hon kunde hellre gett mig "potaatis" än allt lipande :P

2011-01-04 @ 07:59:42
URL: http://heartcry.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0